måndag 5 juli 2010

I morgon tisdag - fyra seminarier i Almedalen

I morgon tisdag har jag under Almedalsveckan blivit engagerad som medverkande på fyra seminarier. Det som blir min första uppgift under tisdagen är att kl 09.00 ge mina synpunkter om vårdens framtida finansiering på ett seminarium som Dagens Medicin arrangerar.
Klockan 11.00 ska jag vara med på det seminarium som sanofi aventis och Neurologiskt Handikappades Riksförbund arrangerar med rubriken - Är du lönsam lilla Stina?
Klockan 13.00 bjuder Kommunal och Vårdföretagarna in till samtal på temat - Vad händer med vården efter valet. Även där ska jag försöka göra min röst hörd.
Min fjärde medverkan är på ett annorlunda seminarium. Ett mingel med speed-debating som arrangeras av Praktikertjänst. Visioner om framtidens hälso- och sjukvård är tema för den speed-debating som börjar kl 17.00 i Trädgården på Mellangatan i Visby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar