måndag 19 juli 2010

Lite media också i sommarvärmen


Denna vecka är det semester och så var det delvis även förra veckan. Men inte hindrar det att man skickat iväg en och annan artikel och att en och annan intervju också blir genomförd.
I förra veckan hade jag en pressträff där lokaltidningarna fick kommentarer om mitt första år i riksdagen och lite tankar inför den valrörelse som nu rullar igång. Det blev en halvsida i såväl Nyheterna, Oskarshamns-Tidningen som Vimmerby Tidning.

Idag måndag fanns en debattartikel i Barometern/OT från mig och min riksdagskollega Iréne Oscarsson där vi lyfter fram landsbygdspolitiken. "Levande landsbygd ger utveckling i länet".
I Vimmerby Tidning fanns också idag måndag en debattartikel som jag skrivit tillsammans med övriga kollegor i Alliansens hälso- och sjukvårdsgrupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar