fredag 6 november 2009

Speedway flagga på plats



Nu är flaggan på plats i mitt arbetsrum ....

Fredagens hemresa från Stockholm med tåg blev tyvärr det förväntade. Det var en rälsbuss från Linköping ner mot hemlänet. Fantastisk service från personalen trots mindre gynnsamma förutsättningar. Min irritation försvann delvis tack vara det glada och goda humör som tågpersonalen hade. (Däremot hade jag dåligt humör själv pga dator-internet-strul under hela förmiddage).

Jag kan så här dags på fredagen summera en av mina mest intensiva veckor detta år. Spännande och mycket inspirerande. Krävande uppgifter men mycket energi har jag fått i alla dessa nya kontakter, såväl i riksdagen som från allmänhet som hört av sig. Även idag fanns mail från medborgare i länet i min inkorg.

Slutligen får jag inte glömma att lägga ut en bild från mitt arbetsrum på riksdagen. Flaggan Dackarna Speedway sattes upp på tisdagsmorgonen och finns på plats bredvid lite pressklipp och annat som hamnat på en nåltavla. Dessutom bifogas en länk med den intervju som idag finns i Nyheterna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar