måndag 30 augusti 2010

TV medverkan SVT Storforum

Ingen gång tidigare i mitt liv har jag fått så många positiva kommentarer som jag fått efter min medverkan i SVT Storforum Kunskapskanalen om äldrepolitik. Detta program sändes första gången den 31 maj och gick i repris för två veckor sedan.

Direkt efter reprisen för två veckor sedan ringde det en pensionär och ville uttala sin uppskattning för min medverkan. Jag fick också flera som kom fram och tackade när jag var på olika valaktiviteter. I lördags under Hultsfreds marknad kom en rad personer fram och tackade för min insats i programmet. Igår när jag var i affären fick jag ytterligare en hälsning där man tackade för mitt sätt att medverka. Och ikväll kom min fru hem och sa att även hon fått med sig en hälsning från en som sett TV-programmet. Självklart vill jag att även ni som läser min blogg ska få chans att hitta detta TV-program som belyser en av valets viktigaste frågor. Ni hitta det under SVT och Kunskapskanalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar